Εργαλεία-ανταλλακτικά
Σελίδα 1 από 1
Τα θεωρείται χρήσιμα και απαραίτητα για τις εκδρομές μας???
Εργαλεία-ανταλλακτικά
Άρη καλησπέρα, σήμερα έριξα μια ματιά στα εργαλεία που έχει η μοτοσυκλέτα μας και τι μπορούμε να κάνουμε με αυτά στο δρόμο σε περίπτωση βλάβης--πτώσης,η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά αλλά με ένα μικρό συμπλήρωμα ορισμένων μικρών εργαλείων και ανταλλακτικών ίσως κάτι να κάνουμε.Λοιπόν θα χρειαστούμε να συμπληρώσουμ娨
1.Άλεν νούμερο 3 για την αφαίρεση του κουτιού του φίλτρου αέρος για να έχουμε πρόσβαση στους πολλαπλασιαστές και τα μπουζί,πολύ σημαντικό---
2.Ένα κλειδί νούμερο 8 για την αφαίρεση των μανετών του συμπλέκτη και του φρένου θέλει και 10 αλλά αυτό το έχει η συλλογή μας.----
3.Ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι με σώμα για έλεγχο ασφαλειών και γενικά για να ελέγχουμε το ρεύμα μας στις φίσες σε ντουί λαμπών κτλ.---
4.Ένα μιτοτσίμπιδο πένσα έχει το σέτ της μηχανής.---
5.Ένα ειδικό μιτοτσίμπιδο για την αφαίρεση του λεβιέ ταχυτήτων,μία μονωτική ταινία ένα σέτ με πλαστικά δεματικά τα λεγόμενα τάι ραπς,η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται και άλλα πολλά αλλά είναι δύσκολο στη μεταφορά τους.Από ανταλλακτικά,μανέτες συμπλέκτη και φρένου είναι τα πρώτα που σπάνε και σε πτώση εν στάση της μηχανής,και εάν σου σπάσουν αυτά χαιρετίσματα δέν πας πουθενά,ένα πλήρη κίτ επισκευής ελαστικού(αμπούλες κορδόνια και εάν είναι δυνατόν και μικρό κοφλέρ αέρα που συνδέετε στη μπαταρία).Ασφάλειες εφεδρικές των 10-15-και 30 αμπέρ έχει η μηχάνή μας αλλα σε περίπτωση βραχυκυκλώματος καίγονται όπως οι πουτάνες και χρειάζονται αρκετές--λάμπες φώτων εάν το ταξίδι είναι μακριά και νύχτα δύσκολα τα πράγματα και εάν έχεις και κινέζικα ξένον ακόμα πιο δύσκολα,,σπρέυ αλυσίδας οπωσδήποτε,και ότι νομίζει ο καθένας που μπορεί να φανεί χρήσιμο.Θα βάλω φώτο το σημείο που είναι οι ασφαλειοθήκες της μηχανής γιατί λίγοι ξέρουν που είναι και της κεντρικής ασφάλειας του ρελέ τις μίζας καλό θα είναι να βρείτε που είναι γιατί χρειάζεται.
Παίδες πρέπει να αποφασίσουμε αν τα θέλουμε ή οχι
1.Άλεν νούμερο 3 για την αφαίρεση του κουτιού του φίλτρου αέρος για να έχουμε πρόσβαση στους πολλαπλασιαστές και τα μπουζί,πολύ σημαντικό---
2.Ένα κλειδί νούμερο 8 για την αφαίρεση των μανετών του συμπλέκτη και του φρένου θέλει και 10 αλλά αυτό το έχει η συλλογή μας.----
3.Ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι με σώμα για έλεγχο ασφαλειών και γενικά για να ελέγχουμε το ρεύμα μας στις φίσες σε ντουί λαμπών κτλ.---
4.Ένα μιτοτσίμπιδο πένσα έχει το σέτ της μηχανής.---
5.Ένα ειδικό μιτοτσίμπιδο για την αφαίρεση του λεβιέ ταχυτήτων,μία μονωτική ταινία ένα σέτ με πλαστικά δεματικά τα λεγόμενα τάι ραπς,η αλήθεια είναι ότι χρειάζονται και άλλα πολλά αλλά είναι δύσκολο στη μεταφορά τους.Από ανταλλακτικά,μανέτες συμπλέκτη και φρένου είναι τα πρώτα που σπάνε και σε πτώση εν στάση της μηχανής,και εάν σου σπάσουν αυτά χαιρετίσματα δέν πας πουθενά,ένα πλήρη κίτ επισκευής ελαστικού(αμπούλες κορδόνια και εάν είναι δυνατόν και μικρό κοφλέρ αέρα που συνδέετε στη μπαταρία).Ασφάλειες εφεδρικές των 10-15-και 30 αμπέρ έχει η μηχάνή μας αλλα σε περίπτωση βραχυκυκλώματος καίγονται όπως οι πουτάνες και χρειάζονται αρκετές--λάμπες φώτων εάν το ταξίδι είναι μακριά και νύχτα δύσκολα τα πράγματα και εάν έχεις και κινέζικα ξένον ακόμα πιο δύσκολα,,σπρέυ αλυσίδας οπωσδήποτε,και ότι νομίζει ο καθένας που μπορεί να φανεί χρήσιμο.Θα βάλω φώτο το σημείο που είναι οι ασφαλειοθήκες της μηχανής γιατί λίγοι ξέρουν που είναι και της κεντρικής ασφάλειας του ρελέ τις μίζας καλό θα είναι να βρείτε που είναι γιατί χρειάζεται.
Παίδες πρέπει να αποφασίσουμε αν τα θέλουμε ή οχι
Παρόμοια θέματα
» Ανταλλακτικα για hayabusa 08
» Ανταλλακτικά Hayabusa 2008 Πορτοκαλί
» Ανταλλακτικά hayabusa 2008 μπλε
» Ανταλλακτικά Hayabusa 2008 Πορτοκαλί
» Ανταλλακτικά hayabusa 2008 μπλε
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|