Φρένα-υγρά φρένων

Πήγαινε κάτω

Φρένα-υγρά φρένων

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Σαβ Φεβ 13, 2010 5:00 am

Κάτι σημαντικό που πολλοί απο εμάς να μή γνωρίζουμε,είναι το κάθε πότε θα πρέπει να αλλάζουμε τα υγρά φρένων¨τα υγρά φρένων ονομάζονται υγροσκοπικά δηλαδή απο τη φύση τους απορροφάνε υγρασία απο την ατμόσφαιρα,με αποτέλεσμα να πέφτει το σημείο βρασμού τους,που κανονικά για ένα dot 4 είναι περίπου 270 βαθμούς κελσίου όταν είναι καινούργια.Οί θερμοκρασίες που αναπτύσσονται όταν παταμε τα φρένα μας είναι πολύ μεγάλες με αποτέλεσμα όταν δέν έχουμε αλλάξει τα υγρά για πάνω απο δύο χρόνια, και απο όλο το κύκλωμα και όχι μόνο απο το δοχείο που πολλοί συνάδελφοι κάνουν γιατί βαριούντε να τα αλλάξουν σε όλο το κύκλωμα των σωληνώσεων,να διμιουργούνται φυσαλίδες αέρα απο το βράσιμο των υγρών γιατί οπως ειπα και παραπάνω έχουν απορροφήση υγρασία με αποτέλεσμα το σημείο βρασμού τους να έχει κατέβει τώρα στούς 100 βαθμούς κελσίου και να έχει χαθεί πλέον και η αίσθηση στη μανέτα μας γιατί τώρα λαστιχάρει, και τα αέρια που έχουν διμιουργηθεί συμπιέζονται ενώ τα υγρά απο τη φύση τους δέν συμπιέζονται,και η μανέτα μας να τερματίζει χωρίς αποτέλεσμα στο φρενάρισμά μας,ακόμα το νερό που συσσωρέυεται οξυδώνει τα πάντα έμβολα τρόμπας,κυλινδράκια,δαγκάνες και γενικά όλο το σύστημα,τα παραπάνω ισχύουν ακριβώς και για τα υγρά του συμπλέκτη μας και της μηχανής μας και του αυτοκινήτου μας.Γνωρίζω κόσμο που δέν τα έχει αλλάξει ποτέ και για πάνω απο δέκα χρόνια είναι μεγάλο λάθος και θα πρέπει εμείς οι μηχανικόι να ενημερώνουμε τους πελάτες μας, όχι μόνο τακάκια και να φέυγει,πέρα του ότι και αυτοί θα πρέπει να επιμένουν σε αυτη την αλλαγή γιατί έχει να κάνει με την ενεργητική μας ασφάλεια κατι πάρα μα πάρα πολύ σημαντικό

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρένα-υγρά φρένων

Δημοσίευση  ???????? Την / Το Κυρ Φεβ 14, 2010 2:57 pm

Παρα πολυ ωραιο το θεμα συζητηση που ανοιξες αγαπητε φιλε και εχεις απολυτο δικαιο σε οτι εχεις γραψει για τα φρενα και τον συμπλεκτη της busa(KΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ).
Απο'τι καταλαβα ομως επειδη πρεπει να εισαι μηχανικος και επειδη η busa ειναι λιγο παρεξηγημενη μηχανη οσον αφορα τα servise της(ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ) μπορεις να μου πεις ποιος ειναι ο ενδεδιγμενος τυπος υγρων για φρενα και συμπλεκτη? γιατι προσφατα σε servise ο μηχανικος μου προτεινε να τα αλλαξω και θελω να τσεκαρω αν ο μηχανικος μου χρησημοποιησε τα σωστα και στην σωστη τιμη χωρις να θεωρειτε οτι καρφωνεις συναδελφο.
Παντως εχεις απολυτο δικαιο οταν ειδα τα υγρα φρενων και συμπλεκτη στην αλλαγη τους ηταν καταμαυρα φυσικα ο μηχανικος μου ειπε πανω κατω αυτα που εχεις γραψει και εσυ και επειδη καταλαβα την σοβαροτητα του θεματος οσον αφορα τα υγρα τουλαχιστον στα φρενα εκτοτε τα προσεχω επιμελως.
Η δευτερη μου απορια ειναι οτι απ'οσο φαινονται με το ματι φυσικα μεσα στο δοχειο τα υγρα τουλαχιστον στα φρενα ειναι ακομα διαφανα ενω στον συμπλεκτη εχουν αρχισει να ψιλο μαυριζουν και εχω κανει μολις 2.000 χ.λ.μ. αλλα μεσα στην θεσσαλονικη με οτι αυτο συνεπαγεται.
Απο την εμπειρια σου θα ηθελα την γνωμη σου γι'αυτο το συμβαν αν το θεωρεις φυσιολογικο η διαφενεται καποιο τυχον προβλημα.
ΓΙΩΡΓΟΣ

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Φρένα-υγρά φρένων

Δημοσίευση  gona takato Την / Το Πεμ Φεβ 18, 2010 6:25 am

Γεια σου Γιάννη δάσκαλε bounce
avatar
gona takato

Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 17/02/2010

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης