www.busa.gr
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

3 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Empty ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευση  ???????? Παρ Φεβ 19, 2010 1:42 pm

Είναι γνωστό σε όλους μας οτι κατα τη διάρκεια της λειτουργίας του κινητήρα αναπτύσσεται μεγάλη θερμοκρασία λόγω της τριβής μεταξύ των κινούμενων μεταλλικών μερών,με αποτέλεσμα να υπάρχει και η διαστολή αυτών αλλάζοντας σημαντικά το διάκενο που υπάρχει μεταξύ τους,που στη προκειμένη περίπτωση έχουμε τον εκκεντροφόρο που ανοιγοκλείνει τις βαλβίδες και ο οποίος θα πρέπει να έχει ένα μικρό διάκενο(απόσταση) από τα μεταλλικά μέρη(ποτηράκια και καπελώτα στη συνέχεια)που ανοίγουν τις βαλβίδες μας για την εισαγωγή καυσίμου και την εξαγωγή των καυσαερίων μετά την καύση.Εάν δεν υπήρχε αυτό το διάκενο θα είχαμε σαν αποτέλεσμα να μην πατάει η βαλβίδα στην έδρα της και,κατά συνέπεια,να μη κλείνει.Για το λόγο αυτό,σε κάθε βαλβίδα αφήνεται ένα ορισμένο διάκενο,το οποίο πρέπει να είναι τόσο,ώστε να καλύπτει τις διαστολές,κατά τη λειτουργία του κινητήρα.Το διάκενο αυτό για κάθε κινητήρα προδιαγράφεται από τον κατασκευαστή.Πχ τα διάκενα για το κ8-κ9 με κρύο κινητήρα είναι εισαγωγής 0.08-0.18mm και εξαγωγής 0.18-0.28mm.Θα πρέπει να σημειωθεί,ότι το πιο πάνω διάκενο δεν θα πρέπει να είναι ούτε πολύ μεγάλο ούτε πολύ μικρό γιατί¨¨Αν είναι πολύ μικρό η βαλβίδα θα ανοίγει πολύ πιο γρήγορα από ότι έχει υπολογιστεί και θα κλείνει αργότερα.Επιπλέον,και το μήκος ανοίγματος της βαλβίδας θα είναι μεγαλύτερο,οπότε θα προκαλείτε αντικανονική λειτουργία του κινητήρα.Έτσι το αποτέλεσμα όλων αυτών θα είναι η απώλεια συμπίεσης,η υπερβολική κατανάλωση καυσίμου,ο κίνδυνος καψίματος της βαλβίδας εξαγωγής και η μείωση γενικά της απόδοσης του κινητήρα.Αν το διάκενο είναι πολύ μεγάλο,τότε αργεί να τεθεί σε κίνηση η βαλβίδα,οπότε παρατηρείτε εισαγωγή μικρής ποσότητας καυσίμου μίγματος,με αποτέλεσμα τη μείωση της ισχύος του κινητήρα,τις κρούσεις που δημιουργούν υπερβολικό θόρυβο,και την δύσκολη αρχική εκκίνηση του κινητήρα,αυτά για σήμερα..
cheers cheers study study study

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Empty Απ: ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευση  Admin Πεμ Φεβ 25, 2010 7:30 am

Αξιος ο μηχανικός μας !!!!!!!!!!!!!!!!!!! cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Admin
Admin
Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 217
Ημερομηνία εγγραφής : 07/02/2010
Ηλικία : 51
Τόπος : Θεσσαλονικη

https://busa.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Empty Απ: ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ

Δημοσίευση  gona takato Παρ Φεβ 26, 2010 6:07 am

Γιατρέ η δικιά μου βήχει τώρα τελευταία, να την φέρω για τσεκ απ Very Happy
gona takato
gona takato

Αριθμός μηνυμάτων : 9
Ημερομηνία εγγραφής : 17/02/2010

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΚΕΝΟΥ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ Empty !!!

Δημοσίευση  mixalis stefanis Παρ Φεβ 26, 2010 10:20 am

ο μηχανικος μας παιζει φοβερη Basketball
mixalis stefanis
mixalis stefanis

Αριθμός μηνυμάτων : 16
Ημερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
Ηλικία : 113
Τόπος : o kosmos olos...!

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης